REGULAMIN KORZYSTANIA Z HOTELU PRZY STADIONIE
NOSiR w NAMYSŁOWIE SP. Z OO
REGULAMIN OBOWIĄZUJE WSZYSTKICH GOŚCI PRZEBYWAJĄCYCH NA TERENIE HOTELU NOSiR W NAMYSŁOWIE
§ 1
1- Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji hotelowej oraz każdym pokoju hotelowym.
2- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby.
3- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00 dnia następnego.
4- Po przyjeździe do hotelu gość najmujący pokój określa czas pobytu i formę płatności.
5- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia gości powinien zgłosić w recepcji najpóźniej do godziny 10.00 dnia w którym upływa termin najmu pokoju.
6- Personel uwzględni życzenia gości dotyczące przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości (wolne miejsca hotelowe).
7- Pozostanie w pokoju lub pozostawienie tam rzeczy wynajmującego poza godziną 12.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu a recepcja naliczy opłatę za pół doby wynajmu pokoju według ceny pełnego pobytu.
§ 2
1- Goście najmujący pokoje podlegają obowiązkowi meldunkowemu na podstawie dowodu tożsamości lub paszportu w przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie, recepcjonista ma prawo odmówić świadczenia usługi wynajmu pokoju hotelowego.
2- Osoby nie zameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 10.00 do godziny 21.00 po uprzednim zgłoszeniu tego faktu w recepcji hotelowej. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju gościa po godzinie 21.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według obowiązującego regulaminu i cennika hotelowego.
3- Gość najmujący pokój nie może przekazywać pokoju osobom trzecim nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
§ 3
1- Wszystkich gości obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6,00 rano dnia następnego.
2- Zachowanie gości nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości.
3- Personel hotelu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która zakłóca ciszę nocną i narusza w sposób rażący spokoju pobytu innym gościom, w przypadku uzasadnionych skarg pozostałych gości hotel ma prawo udzielić upomnienia osobie zakłócającej spokój, po bezskutecznym upomnieniu hotel ma prawo odmowy dalszego świadczenia usług i ewentualnego wezwania organów policji.
4- Personel hotelu ma prawo odmówić przyjęcie gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin pobytu.
§ 4
1- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz na recepcji.
2- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenie wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go osób – dotyczy to również silnych zabrudzeń ścian.
3- Za wyrządzone szkody, o której mowa w pkt. 2 gość zostanie obciążony kwotą w wysokości odpowiadającej kosztom poniesionym przez hotel w celu naprawy szkody wystawiając jednocześnie fakturę najpóźniej do dwóch dni od daty naprawienia szkody.
4- Ze względu na bezpieczeństwo p/poż. Zabronione jest używanie w pokojach grzałek, czajników, żelazek oraz innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju (nie dotyczy zasilaczy, ładowarek, urządzeń RTV i komputerowych).
§ 5
1- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez gości do hotelu regulują przepisy art. 846, 849 Kodeksu Cywilnego.
2- Przedmiot osobistego użytku pozostawiony w pokojach hotelowych przez wyjeżdżającego gościa odesłane będą na jego koszt na adres podany przez gościa podczas meldunku.
3- Gość ma obowiązek niezwłocznie zgłosić personelowi recepcyjnemu hotelu roszczenia związane z utratą lub uszkodzeniem rzeczy wniesionej pod rygorem wygaśnięcia tych roszczeń.
§ 6
1- W przypadku utraty lub zniszczenia przekazanego klucza (karty hotelowej) gość ponosi koszt w wysokości 50 zł Brutto.
2- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w standardzie świadczonych usług.
3- Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja.
§ 7
1- Hotel nie akceptuje obecności zwierząt.
§ 8
1- Na życzenie gościa personel świadczy następujące nieodpłatne usługi:
-
zmianę pościeli
-
budzenie o wyznaczonej godzinie
-
udzielenie informacji związanych z pobytem
-
zamawianie TAXI
-
sprzątanie pokoi i wykonywanie niezbędnych drobnych napraw.
ZARZĄDZENIE WCHODZI W ŻYCIE Z DNIEM ZATWIERDZENIA PRZEZ ZARZĄD NOSiR
w NAMYSŁOWIE
Namysłów dn. …............ 2017 r.
Załączniki: