„DZIEŃ SPORTU NA ORLIKU”
PROGRAM I REGULAMIN IMPREZY
1.CEL IMPREZY
-propagowanie aktywnego zdrowego stylu życia
-przestrzeganie zasad fair-play
2.ORGANIZATORZY
-Lokalny animator sportu
-Namysłowski Ośrodek Sportu i Rekreacji
3.TERMIN I MIEJSCE
-
09.09.2017 (sobota) godz. 10.00- „Orlik” ulica Kolejowa 1
4.PROGRAM:
10.00-Rozpoczęcie imprezy „Dzień Sportu na „Orliku”
10.30-Zbiórka Orlik –weryfikacja i losowanie drużyn
10.50-Otwarcie turnieju piłki nożnej
10.00-Otwarty turniej piłki nożnej rocznika w kategoriach wiekowych:
-Grupa I -SP – klasa I - III 7 -10 lat
-Grupa II - SP - IV- V 11-12 lat
-Grupa III –SP - VI - VII 13-15 lat
11.00-konkurs żonglerki boisko do koszykówki Orlik
11.30-konkurs strzałów na bramkę
13.00-Dekoracja uczestników zawodów sportowych
14.00-Zakończenie Imprezy
4.UCZESTNICTWO
-
w skład drużyny wchodzą zawodnicy przedszkoli i szkół podstawowych
-
w zawodach udział biorą 6-osobowe zespoły (6 zawodników w polu + bramkarz) oraz 1-2 zawodników rezerwowych z opiekunem
-
5.SPOSÓB PRZEPROWADZENIA ZAWODÓW
-
czas gry: 2 x 10 minut, przy większej liczbie drużyn 2 x 8 minut
-
bramki 2 x 5 m
-
obuwie: korki
-
rzut karny- 7 m
-
gra ,,bez spalonego”
-
zmiany hokejowe (błędy zmian jak w piłce ręcznej, tj. strata piłki, wykluczenie, rzut karny)
-
wyrzut z autu należy wykonać nogą
-
bramkarz wprowadza piłkę ręką lub nogą w obrębie własnej połowy boiska ( po wyjściu piłki na aut bramkowy
-
kary: 1 min., 2 min., wykluczenie z meczu
- zakaz gry wślizgiem-wykluczenia z meczu lub dyskwalifikacja drużyny za brutalną grę
-
zawody zostaną rozegrane systemem grupowym lub pucharowym
6.ZGŁOSZENIA
-
osobiście u animatora sportu , Hala sportowa „Orzeł” do dnia zawodów włącznie , do godz.10.00 z podaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wszystkich zawodników drużyny wraz z opiekunem, dokumenty można pobrać od dnia 04.09.2017
u animatora sportu, wymagana zgoda rodzica lub opiekuna prawnego na udział w zawodach.
7.NAGRODY
-
zawodnicy z drużyny otrzymują medale
-
mogą być przyznane dodatkowe nagrody indywidualne
8.WERYFIKACJA
-
weryfikacja drużyn do godz. 10.30 w dniu zawodów ,obowiązuje zgoda rodziców i opiekuna prawnego
9.FINANSOWANIE
koszty organizacji zawodów pokrywa organizator
10.PUNKTACJA
-
za zwycięstwo – 3 pkt., remis – 1 pkt., przegrana – 0 pkt.
-
O kolejności miejsc decyduje liczba zdobytych punktów
-
Przy równej liczbie punktów decyduje kolejno:
-
wynik bezpośredniego spotkania
-
lepsza różnica bramek
-
większa liczba zdobytych bramek
-
rzuty karne – po meczu remisowym
11.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
interpretacja regulaminu należy do organizatora zawodów
-
mogą być przyznane dodatkowe nagrody
-
wymagana zgoda rodziców lub opiekunów prawnych
-
drużyny zgłaszają się na zawody do godz. 10.00 sobota 09.09.2017 r.
-
po terminie zgłoszenia nie będą przyjmowane
-
za nie przestrzeganie regulaminu wykluczenie drużyny z zawodów
-
w sprawach spornych wynikłych w trakcie imprezy decyzje podejmuje organizator
-
organizator imprezy nie odpowiada za rzeczy uczestników imprezy
-
organizator nie ponosi ryzyka urazów spowodowanych udziałem w zawodach
ZAPRASZAMY